お知らせ
重要
【完了】09/26(金)00:00 ~03:30 お客さまサポートサイト システムメンテナンスのお知らせ
平素は、NTTドコモビジネスならびにNTTドコモサービスをご利用いただきまして、誠にありがとうございます。
下記のメンテナンス作業が完了いたしましたのでご報告申し上げます。
■メンテナンス完了時刻
09/26(金)01:10 頃
今後ともお客さまサポートサイトをご愛顧の程よろしくお願いいたします。
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
平素は、NTTドコモビジネスならびにNTTドコモサービスをご利用いただきまして、誠にありがとうございます。
下記の時間帯において、お客さまサポートサイトのシステムメンテナンス作業を予定しております。
■メンテナンス日時
09/26(金)00:00 ~03:30
※作業の進捗状況により、終了時間は多少前後する可能性がございます。予めご了承ください。
※作業完了後に改めてご案内いたします。
■メンテナンス影響
・お客さまサポートサイトにて提供している全ての機能がご利用いただけません。
https://support.ntt.com/
https://support.ntt.com/en/
https://support.ocn.ne.jp/
・メンテナンス期間中にお客さまサポートサイトへアクセスすると専用のメンテナンスページが表示されます。
メンテナンス期間中に発生した工事・故障情報はメンテナンス完了後、順次掲載を行ってまいります。
ご利用のお客様に対し、ご不便をおかけしてしまい申し訳ございませんが、
ご理解頂けますようお願い申し上げます。
今後ともお客さまサポートサイトをご愛顧の程よろしくお願いいたします。
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Thank you for using NTT DOCOMO Business and NTT DOCOMO services.
We would like to inform you that the maintenance activity .
■ completed Maintenance day time
September 26 (Fri) 01:10
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Thank you for using NTT DOCOMO Business and NTT DOCOMO services.
System maintenance for the Support Site is scheduled during the following period:
■ Maintenance Schedule
September 26 (Fri) 00:00 - 03:30
Please note that the end time may vary slightly depending on the progress of the work.
A follow-up notice will be provided once the maintenance is completed.
■ Impact of Maintenance
All functions of the Support Site will be unavailable.
https://support.ntt.com/
https://support.ntt.com/en/
https://support.ocn.ne.jp/
When accessing the Support Site during the maintenance period, a dedicated maintenance page will be displayed.
Any Maintenances/Outages information that occurs during the System maintenance period will be posted sequentially after the System maintenance is completed.
We sincerely apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding.
We look forward to your continued use of the Support Site.